ФудПак Сервіс

Історія Фуд Пак Сервіс
Все почалось з ідеї, яка в підсумку стала місією. 


Ми пам'ятаємо своє минуле, живемо сьогоденням, але дивимося в майбутнє.

2000 - роздрібний магазин з продажу запасних частин до автомобілів ВАЗ і Москвич. Поїздки в Польщу і Москву в пошуках бізнес-ідей.

2002 - створення компанії "Фуд Плант". Реалізація запасних частин до обладнання макаронних фабрик Києва, Сімферополя, Хмельницького. Продаж ліній з виробництва макаронів Pavan, пельменної лінії LBItalia, а також витратних матеріалів для ковбасного виробництва.

2003 - партнерство з компанією Begarat (німецько-російський бренд). За цей рік було продано техніки на суму 970 000 євро. Саме тоді "Фуд Плант" знайшов свою спеціалізацію-обладнання та товари для харчової промисловості з акцентом на м'ясопереробку.

2004 - розширення асортименту та укладання договорів з новими брендами: Трайф, Кронен, Вама, Дік, Грасселі, Майя, Вебер та інші. На той час персонал компанії становив всього 4 людини.

2005 - припинення партнерства з Begarat. Розширення клієнтської бази, нові договори. Збільшення річного приросту на 40% і вище.

2008 - визначення 2-х окремих напрямків продажів: обладнання для харчової промисловості та витратні матеріали. Придбання складу в м. Бориспіль та значне збільшення товарного запасу.

2009 - введення послуги сервісного та ремонтного обслуговування. Зростання продажів у відділі запчастин. Через світову кризу замовлення на обладнання знизилися на 55%. Були організовані рекламні компанії в спеціалізованих журналах (річні). Компанія брала активну участь у виставках «Інпродмаш і Упаковка», а також Міжнародній виставці IFFA в Німеччині.

2010 - відкриття компанії "Фуд ПАК СЕРВІС", що спеціалізується на продажу пакувальної техніки і товарів для ресторанного бізнесу. У підсумку за 2 роки було продано 370 вакууматорів Хенкельман і техніки Sirman. Збільшилися замовлення на обладнання для ресторанів компанії Sirman.

2012 - відкриття нового офісу та шоу-руму (магазину) на вул. Харківське шосе, 19.

2016 - зміна концепції роботи з клієнтами, регіональний поділ. За перше півріччя продажі збільшилися на 60%.

2018 - розширення складу. Прийняття участі у виставці FoReCh-2018. Розвиток відділу витратних матеріалів та засобів індивідуального захисту для харчового сектору. Візит представників компаній ItalianPack і Henkelman з метою навчання менеджерів у сфері вакуумного обладнання.

2020 - встановлення першої лінії упаковки на підкладці skin. Переїзд у власний офіс на вул. Драгоманова, 31-Б. Створення нового сучасного інтернет-магазину з актуальними цінами і наявністю товару на складі.