Умови обміну та повернення
УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ
Товар, замовлений в нашому інтернет-магазині, ви можете обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
1. Товар повинен бути повністю укомплектований.
2. Наявність оригінальної та неушкодженої упаковки та ярликів
3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації)
Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій пошті або ж в пункті самовивозу (тільки Київ).
Обмін і повернення через Нову Пошту:
1. Товар можна обміняти або повернути Новою Поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
2. Для відправки товару необхідно по телефону отримати реквізити для відправки повернення у менеджера (телефони вказані знизу сторінки)
3. Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
4. Після відправки товару необхідно по телефону повідомити менеджеру номер декларації.
5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду здійснюється обмін або повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.
6. Новий товар на обмін магазин висилає покупцеві, тільки після отримання та перевірки товару, отриманого від клієнта.
Обмін і повернення в Києві:
1. Обмін і повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту купівлі.
2. Перед тим, як обміняти або повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером по телефону (вказані нижче) і оформити заявку на обмін або повернення. Офіс знаходиться за адресою: вулиця Драгоманова 31-Б, Київ.
3. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється обмін або повернення грошових коштів способом, аналогічним способом оплати, в день повернення або, в разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.
Зверніть увагу:
- У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилку товару.
- Якщо пересланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
- Повернення грошових коштів, в разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
- Якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливий тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Телефони для звернення клієнтів
Відділ витратних матеріалів:
+38 (067) 388-43-17+38 (044) 227-53-60+38 (067) 507 16 52+38 (067) 197-99-23Відділ обладнання:
+38 (067) 197-99-43+38 (067) 353-63-57